Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Μια παράνομη στιγμή

Ακούμπησες τα ακροδάχτυλα του χεριού μου, του παγωμένου μου χεριού.
Αμέσως ένιωσα ένα κύμα θερμότητας από τα δικά σου ακροδάχτυλα
να κατευθύνεται στα δικά μου και να εξαπλώνεται μαγικά σε ολόκληρο μου το κορμί!
Το βλέμμα σου ήταν τόσο δυνατό , που διαπέρασε το δικό μου !
Τότε έκλεισα τα μάτια μου και το άφησα να περιπλανηθεί στο κάθε μου σημείο..
Σε ένιωσα τόσο ζεστό την μικρή εκείνη στιγμή .. Παντού μέσα μου!
Το μόνο που θα έκανα είναι να δακρύσω και να τελειώσω γλυκά για σένα .
Μονάχα για σένα!
Σπρώχνοντας το χέρι σου προς το μέρος μου και έχοντας ζωγραφισμένο στο πρόσωπο σου ένα μισοχαμένο , πανέμορφο μειδίαμα με έκανες να καταλάβω
πως ήθελες να ενώσουμε τα δάχτυλά μας. Να ενώσουμε τα εγώ μας.
Το έκανα .Σταυρώσαμε τα δάχτυλα των χεριών μας! Και τότε έκατσες δίπλα μου.
Κάτι τόσο απλό..(?) Δεν ήταν όμως. Προηγήθηκε ένα μαγικό τελετουργικό.
Ένα τελετουργικό που με έκανε να νιώσω θυσία.
Μια θυσία που εσύ έκανες. Αλλά εγώ είχα δώσει την άδεια να γίνει.
Τώρα πλέον η θέρμη εκείνη δεν μπορούσε να φύγει από πουθενά , την φυλακίσαμε.
Έτσι απλά . Σαν να ήταν κάτι παράνομο. Περιφερόταν τώρα ολόγυρα μας. Μέσα μας.
Μου χάιδευες τα μπερδεμένα μου μαλλιά ενώ εγώ είχα το άλλο μου χέρι ακουμπισμένο στο πόδι σου. Κοιτούσαμε στο άπειρο σκούρο μοτίβο που μας περιέβαλε καθώς το πάθος έκανε βόλτες στους δρόμους των ονείρων μας.
Κανείς μας δεν μιλούσε. Μόνο υπήρχαμε και αισθανόμασταν.

6 σχόλια:

  1. Σε μια στιγμή να ζεις μια ολόκληρη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο λογος σου ειναι εξαιρετικος! τρομερα νοηματα, συμπυκνωμενα σε απλες λεξεις. ..να κανεις καποιον να νιωθει τις δικες σου εμπειριες χυνοντας ολα τα συναισθηματα στον εγκεφαλο μεσα απο ενα ανοιγμα τριων χιλιοστων στην ιριδα.. συγχαρητηρια :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχ! "ποια".. από Σαλαμινα κι εγω (ζητω, γιουπι). εγω σε ξερω, εσυ δε νομιζω να με ξερεις.. :$ προς το παρον ταιζω τα ψαρακια σου! (ps νομιζω η υπογραφη μου ειναι πια "αναβαθμισμενη", ειμαι κι επισημως "blogger" :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα!σαλαμίνα φορ εβερ.
    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΨΑΡΑΚΙΑ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΟΦΑΓΟΙ.
    καλώς όρισες μπλογκερού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή